מציאת גן איכותי במודיעין: שלב אחר שלב בדרך לגן

סורקים קבוצות בפייסבוק כל הזמן? מתשאלים הורים בגני שעשועים? מסתובבים בלי סוף מגן לגן? מתלבטים ותוהים מה הכי טוב לילד שלכם? במאמר הקרוב נעבור על השלבים למציאת גן איכותי במודיעין כדי להבטיח לכם וילדיכם את המסגרת החינוכית הטובה והמותאמת ביותר שיוכלו לקבל.

שלב ראשון – המסגרת החינוכית של הגן:

גן איכותי יעבוד לרוב על לפי שיטה חינוכית מסוימת. למשל, חינוך דמוקרטי לגיל הרך מעביר גישה לילדים המאמינה בקידום ערכי הליברליות, אהבת האדם, פלורליזם, חשיבה ביקורתית והתפתחות אישית. כאמור, לכל הורה יש את הערכים שהוא מעוניין שיעברו לילדו ועל כן בדקו מה הוא "האני מאמין" של הגן ובחרו אותו לפי השיטה החינוכית המועדפת עליכם.

שלב שני – סריקת הגן:

לאחר שברור לכם איזו מסגרת חינוכית אתם מחפשים, בקשו לקבוע סיור בגן ובמהלכו נסו להתרשם ממספר דברים:

  • האם הגן נקי, מסודר, מטופח ואסתטי?
  • האם המתקנים בטוחים?
  • מהם נהלי הבטיחות בגן?
  • האם השערים נעולים?
  • האם יש מטף כיבוי, מצלמות אבטחה?
  • האם יש לחצן מצוקה והיכן הוא נמצא?
  • האם המיקום של הגן נוח וזמין לכם?

שלב שלישי – צוות הגן:

התרשמו מיחס הגננות אל הילדים, האם הילדים נראים מחייכים ומאושרים? האם צוות הגן מביע יחס משביע רצון מבחינתכם לילדים? כמו כן, יחס גננות לילדים הינו משפיע וחשוב מאוד לחלק מן ההורים וגם אליו מומלץ להתייחס. בנוסף, נהלו שיח עם צוות גן, נסו להתרשם מן ההסמכה של צוות הגננות ומה הרקע והניסיון שלהן בתחום.

שלב רביעי – חוות דעת:

מומלץ ליצור קשר עם הורים אשר התנסו עם הגן בעבר. נסו לקבל מהם תמונה מלאה על המצב בגן: איך נראה סדר היום בגן? איך הם התרשמו מצוות הגננות? האם הם היו מרוצים מהיחס שילדיהם קיבלו בגן? כמו כן, נסו לקבל מהם תמונת מצב מלאה על הנעשה בגן ובכללי האם הם הרגישו בטוחים ושלווים כשילדיהם בילו בגן.

שלב חמישי – השאלות הנוספות:

בשלב זה מומלץ להכין רשימת שאלות אשר מותאמת לפי הצרכים האישיים החשובים לכם, שכן לעיתים הדברים הקטנים יכולים לשנות דברים בגדול, כל אחד לפי הדברים החשובים לו. למשל:

  • איך מתנהלת מדיניות האיחורים בגן?
  • האם יש תשלומים נוספים (חוגים, קייטנות וכדומה)?
  • איך מתנהל הצהרון בגן? מהן שעות הפעילות המלאות?

אל תהססו לשאול שאלות, להתעניין ולהציג דילמות. כשהדבר נוגע לילדים שלכם, אין דבר כזה יותר מדי שאלות ובדיקות. לאחר שתרגישו בטוחים, תוכלו לרשום את ילדיכם ולהבטיח לעצמכם שנה מוצלחת.

מאמרים נוספים

גנים במודיעין: מגיע לילדיכם הטוב ביותר

גנים במודיעין: מגיע לילדיכם הטוב ביותר

לילד שלכם מגיע הטוב ביותר. גן הילדים הוא אחת המסגרות המשמעותיות בחייו כשתפקידו להעניק חום, אהבה ולהקנות ערכים. ישנם שפע של גנים במודיעין והתפקיד שלכם הוא למצוא את האחד שהילד שלכם ישמח להגיע אליו בכל בוקר מחדש.

גני ילדים במודיעין

גני ילדים במודיעין

יש לא פחות ממאה גני ילדים במודיעין, כל גן שונה ואנו כהורים מתלבטים – מהו הגן הטוב ביותר עבור חינוך ילדינו. תהליך חיפוש הגן הילדים עשוי להעלות רגשות רבים אצלנו ההורים ולכן ננסה לפרט ככל האפשר על התהליך.

גן פרטי במודיעין: טיפים לבחירת הגן המתאים לילד או לילדים

גן פרטי במודיעין: טיפים לבחירת הגן המתאים לילד או לילדים

חיפוש גן פרטי במודיעין יכול להיות תהליך משמח אך גם להעלות לא מעט דאגות וחששות. כהורים, ברור שחשוב לכם למצוא את המקום הטוב ביותר עבור ילדכם והשאלה כיצד תמצאו אותו יכולה לעלות. בכתבה זו אספנו טיפים שיסייעו לכם למצוא את הגן המתאים.