גן ילדים ייחודי במודיעין

אחת ההחלטות הקשות והראשונות העומדות בפני ההורים הצעירים, הינה ההחלטה לאיזה גן לשלוח את ילדם, משזה כבר עומד על דעתו. בעוד שבגילאים נמוכים הדגש שעליו צריך לתת את הדעת הוא חום ואהבה שיקבל העולל, בגילאים מתקדמים יותר נכנסים שיקולים נוספים למשוואה. למשל מה רמת החינוך בגן האם הגן ייחודי או שהוא עוד אחד מאותם גנים הדומים זה לזה, האם בגן יידעו להתמודד עם השאיפות שלנו ההורים ולהתאימם ליכולות ולרצונות של ילדנו? בניגוד לגנים הרגילים גן ילדים ייחודי מתאפיין באידאולוגיה ייחודית ובהשקפת עולם ברורה ואג'נדה בלתי מתפשרת בכל מה שקשור לחינוך הילדים.

גן ילדים ייחודי במודיעין

מהו גן ילדים ייחודי?

בגן ילדים ייחודי תמצאו חשיבה דמוקרטית, חשיבה השמה את הילד במרכז תוך שהיא מחשבת בדעותיו רצונותיו ויכולותיו של הילד ומתאימה אותם למציאות היום יומית. גן ילדים ייחודי לוקח בחשבון גם את השאיפות הגבוהות שיש להורים בכל הקשור לחינוך ילדיהם. כל מי שעוסק בחינוך ילדים יודע שלהורים יש הרבה מה לומר ורצון עז לקחת חלק בהחלטות הקשורות בחינוך ילדיהם. גן ילדים ייחודי מעודד את ההורים ליזום ולפעול ומשתף אותם בכל התהליכים וההחלטות המתקבלות בגן.

בנוסף על כך, בגן ילדים ייחודי יודעים שיש קשר ישיר בין יכולות הריכוז והלמידה של הילדים לבין התזונה הניתנת להם. לכן בגני ילדים ייחודיים שמים דגש על תזונה ביתית מאוזנת, שנעשית בגן עצמו מדי יום מחומרים טריים ואיכותיים בלבד. נדיר למצוא בגן ייחודי מזון מעובד או מזון שלא מכיל ערכים תזונתיים גבוהים מכיוון שלאלה השפעה שלילית על בריאותו ומצב רוחו של הילד. בגן ייחודי נותנים דגש על אכילת פרות וירקות טריים, מקפידים שכל ארוחה תכיל את כל אבות המזון וממעטים להגיש לילדים מזון עתיר שומן וסוכר שידועים ככאלה הגורמים להיפר אקטיביות והשמנת יתר.

נקודה נוספת המקבלת התייחסות רצינית בגנים ייחודיים הינה המארג החברתי. בכל גן ייחודי המכבד את עצמו בודק הצוות הפדגוגי את הילדים ומנסה לזהות מי מהילדים יעשיר את האחרים ומי לא. מהם תחומי העניין של כל אחד ואחד מהילדים, מהם החזקות והחולשות של כל ילד ועוד. יתרה מזאת, ישנם גנים המעדיפים לחלק את הילדים לקבוצות המבוססות על פרמטרים כמו תחומי עניין ולאו דווקא על פי פרמטרים המקובלים של גיל או שייכות גאוגרפית.

לסיכום, גן ילדים ייחודי, כמו שמו הוא, והוא לא מתאים לכל אחד. אבל מי שרוצה להבטיח לילדו חינוך שונה ויחס אישי מוטב שלא יתפשר ויחפש גן ייחודי הקרוב למקום מגוריו.

מאמרים נוספים

מציאת גן איכותי במודיעין: שלב אחר שלב בדרך לגן

מציאת גן איכותי במודיעין: שלב אחר שלב בדרך לגן

סורקים קבוצות בפייסבוק כל הזמן? מתשאלים הורים בגני שעשועים? מסתובבים בלי סוף מגן לגן? מתלבטים ותוהים מה הכי טוב לילד שלכם? במאמר הקרוב נעבור על השלבים למציאת גן איכותי במודיעין כדי להבטיח לכם וילדיכם את המסגרת החינוכית הטובה והמותאמת ביותר שיוכלו לקבל.

גנים במודיעין: מגיע לילדיכם הטוב ביותר

גנים במודיעין: מגיע לילדיכם הטוב ביותר

לילד שלכם מגיע הטוב ביותר. גן הילדים הוא אחת המסגרות המשמעותיות בחייו כשתפקידו להעניק חום, אהבה ולהקנות ערכים. ישנם שפע של גנים במודיעין והתפקיד שלכם הוא למצוא את האחד שהילד שלכם ישמח להגיע אליו בכל בוקר מחדש.

גני ילדים במודיעין

גני ילדים במודיעין

יש לא פחות ממאה גני ילדים במודיעין, כל גן שונה ואנו כהורים מתלבטים – מהו הגן הטוב ביותר עבור חינוך ילדינו. תהליך חיפוש הגן הילדים עשוי להעלות רגשות רבים אצלנו ההורים ולכן ננסה לפרט ככל האפשר על התהליך.