למען בריאות ילדכם, להלן כללי הגן בנושא מחלות

הורים שלום
למען בריאות ילדכם, להלן כללי הגן בנושא מחלות:
מתי לא להביא ילד לגן?

ילד חולה
ילד עם חום
ילד עם שלשולים
ילד עם דלקת עיניים
ילד עם מחלה מדבקת
ילד לא נינוח (שיניים, אוזניים…)

יש להביא אישור רופא:

לאחר חום של יותר מיום אחד
לאחר מחלה מדבקת (דלקת עיניים, אוזניים, גרון, לימפות וכו')
לאחר שלשולים
לאחר הקאות מלוות בשלשולים
לאחר ביקור בחדר מיון
ברצוננו לשמור על בריאותם של הילדים, אנו עושים הכל על מנת לשמור על היגיינה מרבית, אנו מחממות את המרחבים של הגן ודואגות לפתח אוויר, מקפידות שילדים יהיו עם נעלי בית ולא יחפים, מקפידות שהילדים יהיו מכוסים בשנתם. הקפידו להלבישם טוב ולחזק בתזונה בריאה שלא מכייחת. תקופת החורף מרובה בנגיפים בכל הארץ ולא פוסחת גם עלינו ההורים והצוות ובכל יום המערכת מתמודדת עם הנושא, ילדים וצוות כאחד.
חשוב לציין כי ערנותכם הכרחית – אל תקלו ראש בנזלת ושיעול טפלו ובדקו כי במהירות הצטננות שאינה מטופלת עשויה להפוך לדלקת ריאות.
אנו מבקשים להקפיד ולהגיע בזריזות מרגע התקשרותנו עמכם באשר לילדכם החולה, בכדי לשמור עליו ועל הילדים האחרים בגן שלא ידבקו. חשוב לציין אין אנו רופאות אך בהחלט מיומנות בכדי להבחין כי הילד אינו כתמול שלשום.
בתקופה זו נקפיד ונקווה לתקשורת מבינה בכדי שלא ייווצרו אי נעימויות.
בנוסף נזמינכם להרצאה העוסקת בנושא מחלות חורף אצל ילדים ודרכי מניעתן בדרך טבעית – מומלץ להגיע!
שיהיה חורף בריא
עידית והצוות
גנים דמוקרטים יצירתיים

מאמרים נוספים

מציאת גן איכותי במודיעין: שלב אחר שלב בדרך לגן

מציאת גן איכותי במודיעין: שלב אחר שלב בדרך לגן

סורקים קבוצות בפייסבוק כל הזמן? מתשאלים הורים בגני שעשועים? מסתובבים בלי סוף מגן לגן? מתלבטים ותוהים מה הכי טוב לילד שלכם? במאמר הקרוב נעבור על השלבים למציאת גן איכותי במודיעין כדי להבטיח לכם וילדיכם את המסגרת החינוכית הטובה והמותאמת ביותר שיוכלו לקבל.

גנים במודיעין: מגיע לילדיכם הטוב ביותר

גנים במודיעין: מגיע לילדיכם הטוב ביותר

לילד שלכם מגיע הטוב ביותר. גן הילדים הוא אחת המסגרות המשמעותיות בחייו כשתפקידו להעניק חום, אהבה ולהקנות ערכים. ישנם שפע של גנים במודיעין והתפקיד שלכם הוא למצוא את האחד שהילד שלכם ישמח להגיע אליו בכל בוקר מחדש.

גני ילדים במודיעין

גני ילדים במודיעין

יש לא פחות ממאה גני ילדים במודיעין, כל גן שונה ואנו כהורים מתלבטים – מהו הגן הטוב ביותר עבור חינוך ילדינו. תהליך חיפוש הגן הילדים עשוי להעלות רגשות רבים אצלנו ההורים ולכן ננסה לפרט ככל האפשר על התהליך.